Instrukcja wgrywania nowego softu do Samsung GT-S8000 Cubic, Jet

Witam.
Przedstawiam opis zmiany softu w Samsungu GT-S8000 Cubic, Jet.

Wszystko robicie na własne ryzyko!

Potrzebujemy:
- telefon z naładowaną baterią
- soft który chcemy wgrać (ja wgrywałem S8000XXIEA - niebrandowany)
- kabel micro USB najlepiej dostarczony w pudełku z kompletem (ja używam CA-101D)
- sterowniki (zainstalowany program Kies lub Samsung PC Suite Studio)
- program Downloader (ja używam V5.62)
Podłączamy telefon i i stalujemy sterowniki.


Jak już mamy wszystko ściągnięte, zainstalowane i przygotowane, możemy przystąpić do dzieła.
Wyciągnij kartę SIM i pamięci i wprowadź telefon w tryb Download (Volume Down + Camera + Power).


Otwórz program do wgrywania softu i zaznacz w nim:
LSI6410, Full Download
I wybierz pliki softu:
folder Boot; plik Amss, Apps, Rsrc1, Rcrs2, Factory FS
Wciśnij "Port Search" (program znajdzie port w kury jest wpięty telefon) i Download (zacznie się wgrywanie softu).
Gdy skończy się wgrywanie wyskoczy napis "All files complete[X.Xs]" i telefon się zrestartuje.

Czas wgrywania do 5min (u mnie ponad 3min, raz zdążyło się prawie 10min) – jeżeli więcej niż 10min, to przerwij proces i zacznij od nowa.

Ja jeszcze robię HR wpisując *2767*3855# - restart wybieram Polskie menu i gotowe.

Cieszymy się telefonem z nieobandowanym softem.

Instrukcja do pobrania na Chomiku
W razie pytań:
E-mail: servicemisiekyo@gmail.com
GG: 28809878
Skype: servicemisiekyo

Pozdrawiam MisiekYo (Łukasz)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz