Samsung GT-S8500 Wave - wymiana dotyku i LCD

Witam!
Poniżej przedstawiam instrukcje wymiany dotyku i LCD w telefonie Samsung GT-S8500, S8500B, S8500L, S8500T Wave (wyświetlacz jest zespolony z dotykiem).

Przed rozpoczęciem polecam zapoznać się z poradnikiem :)
Przygotowujemy miejsce pracy i narzędzia - będzie potrzebny śrubokręt płaski do podważania i krzyżakowy do rozkręcania.
Otwieramy klapkę i wyciągamy baterię.

Podważasz górną zaślepkę (złącze systemowe i HF)
Odkręć 3 śrubki i ściągnij Top

Wyciągamy korpus wewnętrzny z obudowy
Odkręcamy 4 śrubki i ściągamy Top dolny


Ściągamy klawiaturę i odkręcamy 2 śrubki
Mamy rozkręcony korpus z anteną, teraz delikatnie podważamy go i odciągamy od płyty głównej




Zostaje nam oddzielenie części uchwytu karty SIM. Odklejamy tasiemkę z lewej strony i podważamy odchylając do wewnętrznej strony płyty, uważając na tasiemki wewnątrz


Odczepiamy zaznaczone na powyższym zdjęciu taśmy i mamy dostęp do płyty głównej. Odchylamy ją w lewą stronę i odczepiamy taśmy

Teraz odrywamy LCD i dotyk od metalowego korpusu


Teraz montaż nowego LCD - należy zwrócić szczególną uwagę żeby części od LCD nie dotykały metalowego korpusu (grozi to uszkodzeniem nowego LCD przy rozruchu)

Teraz tylko wystarczy poskładać w odwrotnej kolejności i cieszymy się telefonem jak nowym.

Chomikuj.pl/MisiekYo
Na Elektrodzie


W razie pytań:
E-mail: servicemisiekyo@gmail.com
GG: 28809878
Skype: servicemisiekyo

Pozdrawiam MisiekYo (Łukasz)

8 komentarzy:

  1. Dzięki za opis :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest instrukcja demontażu do s8530?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobry opis!!!!super!!! dzięki wielkie bez tego na pewno bym coś uszkodził.

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim 8500 przestał działać dotyk. W serwisie powiedzieli, że sprawdzi czy to dotyk czy oprogramowanie. Mówił że otworzy podepnie sprawny panel i będzie wiadomo czy dotyk padł czy co innego. Po dwóch dniach powiedział, że to dotyk i naprawa 300 zł. Zrezygnowałem, bo uznałem, że nie warto. Znalazłem tą instrukcje i byłem ciekaw czy faktycznie otwierał i sprawdzał na dobrym dotyku. Nie było śladu otwierania, bo po otwarciu było trochę syfu, kurzu, brudu. Postanowiłem go według instrukcji rozebrać z ciekawości, bo przecież i tak shrot. Następnie z powrotem go złożyłem podpinając dokładnie wszystkie tasiemki. Po złożeniu byłem ciekaw czy w ogóle się uruchomi i chociaż w to wątpiłem to uruchomił się i wszystko działa z DOTYKIEM WŁĄCZNIE, a w serwisie zaśpiewali 300 zł. Pewnie gdzieś jakaś tasiemka czy coś nie łączyło i po problemie, a dotyk działa na muśnięcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak bywa jeżeli chodzi o niektóre pseudo serwisy :(, sam mam trochę napraw po innych serwisach ;/ - jest wtedy więcej poprawek i klienci się "burzą".

      Co do samej usterki to prawdopodobnie zaśniedzenie styków lub po delikatnym upadku się takie rzeczy dzieją.

      Dobrze że Pan śrubował, Cieszymy nas użyteczność tego artykułu :D.

      Pozdrawiamy zespół E-BIN.

      Usuń
    2. Dobrze, że znalazłem tą instrukcję. Jakiś rok tamu miałem z nim taki przypadek, że córka upuściła go z wysokości ok 0,5m na dywan i dotyk przestał działać. Po wyjęciu baterii na ponad godzinę wszystko wróciło do normy. Jednak tym razem nie było upadku. Po prostu leżał na stole nie ruszany i po wzięciu do ręki dotyk nie działał. Nawiasem mówiąc tak sobie myślę, ile paneli zostało wymienionych, a może by ożyły po rozbiórce.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Minęły dwa lata i ten niby niesprawny dotyk działa bezproblemowo.

      Usuń